"יש סיכום עם האמריקאים על בניה, אנחנו עומדים על כך שיתקיים"

    עמית דניאל 1 Comment on "יש סיכום עם האמריקאים על בניה, אנחנו עומדים על כך שיתקיים"

    שר החקלאות, אורי אריאל, מגיב לסערה מימין על הקפאת הבניה ביהודה ושומרון וחושף: "הושג הסכם בין השגריר הישראלי דרמר לשליח האמריקאי למזרח התיכון, גרינבלט על בניה ביהודה ושומרון, אנחנו רק עומדים על כך שההסכם יתממש"

    השר אורי אריאל צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות, אורי אריאל, מגיב הבוקר לסערה בין ראשי המועצות בשומרון, בראשם ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, לבין לשכת רה"מ בעקבות אישרור מספר יח"ד מצומצם לבניה.

    "ראשי המועצות וגם שרים בכירים בליכוד הרימו את קולם. ישנה מציאות שהיא לא סבירה. העברתי מסרים לראש הממשלה שקשה מאד לתמוך בממשלה הזו. כל תכנית צריכה לקבל חמש פעמים אישור של ראש הממשלה ושר הביטחון להתקדם וכל פעם חוגגים מחדש. אנחנו דורשים לבנות באופן נורמלי וסביר".

    2,000 יח"ד זה לעג לרעש. במקומות אחרים זה קורה ביום אחד לא בארבע שנים. המספרים הללו לא מתקבלים על הדעת. הימין נבחר, ככה אני זוכר, לפני שנתיים וחצי, כדי לקדם את המדיניות הזו" אומר השר אריאל בריאיון ל'כאן'.

    "האיחוד הלאומי קיבל החלטה לפני חודש וחצי שמאפשרת לח"כים לפעול כהבנתם הפוליטית בהקשר הזה עד לכדי משבר. אנחנו מתכוונים לממש את המדיניות שלנו. יש וועדות, יש עבודה בכנסת כל הזמן. אנחנו מקווים שראה"מ יחזור מאפריקה מחר בבוקר וישנה את ההחלטה בידו ואם לא שיביא את זה לממשלה. צריך לטפל במשבר כשהוא קטן ולא לתת לו לצמוח, זו ההתנהלות של נתניהו".

    באשר לחשיבות הסיכומים עם הממשל האמריקאי, אמר השר אריאל: "יש סיכום בין שני נציגי שתי המדינות, השגריר הישראלי רון דרמר ושליח הממשל למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט. הסיכום ברור ומדבר על בניה בתוך היישובים ואחרי זה צמוד ליישובים ואם אין מקום לא בתוך ולא סמוך ליישוב, אז לא במרחקים גדולים. אנחנו עומדים על הסיכום הזה שיתקיים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הכל משמים
      לא צריכים את הבנייה הצפופה שלכם
      תלמדו לקח לבנות מחומרים איכותיים יותר ולא העיקר לאכלס כדי שישלמו לכם יותר מיסים